Keputihan Ketika Hamil - CIK MIL MILA

Friday, December 5, 2014

Keputihan Ketika Hamil

Dulu saya memang alami masalah keputihan ketika hamil. Kedua-dua pregnancy saya memang banyak discharge yang keluar. Terpaksa pakai panty liner dan kadangkala membawa bekalan seluar dalam dalam handbag. Sangat annoying. Ia berlanjutan selepas hamil. Bila hendak bersama suami  suami terpaksa lah saya usahakan sesuatu supaya selesa, berkeyakinan dan berbau harum.


Sekarang saya tiada masalah itu, saya amalkan vitamin Shaklee sepenuhnya. walaupun dulu saya makan ubat doktor, suppository.... semua nya hanya sementara. Tidak bertahan lama dan berulang kembali tapi dengan vitamin, saya rasa sangat selesa. Tiada bau yang tidak menyenangkan.Saya lebih selesa dan berkeyakinan. Memang benarlah pepatah kata Inggeris 'beauty from within'. Vitamin bukan sahaja untuk kesihatan secara khusus, ia juga sangat baik untuk penyelesaian masalah kewanitaaan.

Kehamilan kali ini pun saya saya tiada masalah itu. Tahap kesihatan lebih membanggakan. Saya lebih bertenaga dan menggila di dapur dan mencuba pelbagai resepi. Layanan untuk suami tetap first class. Rindu sentiasa membuak-buak. Tak cukup dengan call 2 atau 3 sehari, whatapss pula tanpa henti jika suami tidak sibuk.

Vitamin apa yang saya amalkan ketika hamil? Hanya set kehamilan yang terdiri daripada

1. Vita-Lea
2. B-Complex
3. Sustained Release Vita-C Plus
4. OmegaGuard
5. Ostematrix
6. ESP

Kombinasi ini bukan sahaja untuk kehamilan, tetapi sangat membantu mengatasi masalah keputihan dan masalah letih lesu sepanjang kehamilan.

Untuk konsultasi percuma sila hubungi saya ye. Salam sayang.

Call/whatapps/sms: 019 2250752

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
 

No comments: