My Breastfeeding Journey - Hari ke 94 - CIK MIL MILA

Thursday, June 4, 2015

My Breastfeeding Journey - Hari ke 94

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar.

Bersyukur sangat ke hadrat Illahi, saya masih lagi mampu breastfeed baby Sofea secara eksklusif sehingga kini, hari ke 94. Satu rekod terbaik sepanjang hidup saya. Serius! 

Perjalanan menyusukan ini walaupun penuh dugaan tapi ianya dipermudahkan. Itulah doa tanpa henti saya semoga ianya berpanjangan sehingga baby Sofea berumur 2 tahun. Apa yang memotivasikan saya ialah susu itu hak baby Sofea. Lagipun memang sudah terbukti susu ibu adalah susu yang terbaik di dunia!

Memang melesukan, letih, cepat lapar dan sakit pinggang tapi.... ianya sangat menenangkan, nikmat dan rasa syukur apabila melihat wajah baby yang mulus itu. Perkara yang payah tapi jadi mudah apabila melihat wajahnya itu Allahuakbar. Melihat wajahnya yang suci itu buat saya sentiasa memuji Allah berkali-kali. Baby ini benar-benar mengingatkan saya kepada Allah. Mengingatkan saya kepada kebesaranNya. Masha Allah...bersyukur diberikan rezeki ini.


Saya rasa sangat tak berdaya kalau ikutkan perasaan. Urusan rumahtangga banyak juga tertangguh demi memenuhi keperluan si kecil ini. Alhamdulillah, saya konsisten makan vitamin-vitamin Shaklee untuk memberi tenaga berpanjangan sepanjang hari. Allah membantu usaha murni saya.

Vitamin apa yang saya amalkan untuk menyusukan?

Boleh lihat SINI untuk mengetahui vitamin yang membantu saya kekal sihat, bertenaga dan milkbooster. Juga tips membanyakkan susu ibu.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: