Tips Cepat Hamil Dengan GLA Complex - CIK MIL MILA

Tuesday, August 25, 2015

Tips Cepat Hamil Dengan GLA Complex

 Tips Cepat Hamil Dengan GLA Complex


Gundah gulana bertahun-tahun berkahwin tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata lagi. Pelbagai usaha dilakukan, keluarga asyik bertanya, kawan-kawan silih berganti menimang cahaya mata. Risau tak terkata.

Sejak tersebarnya cerita yang GLA Complex dikatakan salah satu cara untuk cepat hamil, ramai juga yang menghubungi saya untuk mendapatkan tips cepat hamil tu.

Shaklee Puchong, Shaklee Cyberjaya, 019 2250752
GLA Complex


Bagaimana GLA Complex membantu anda untuk cepat hamil?

GLA atau nama penuhnya Gamma Linolenic Acid menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan senggugut dan juga sindrom pra haid (PMS) yang lain. Selain itu, ia meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ketika PMS, GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1 yang mana ianya melegakan kesakitan dan kekejangan

Bagaimana GLA Complex membantu dalam melegakan senggugut? Apabila seorang wanita mengalami senggugut ketika haid, sebenarnya dia mengalami kekejangan pada otot dalam rahim dan kawasan sekitarnya. Menurut kajian, keadaan ini berlaku apabila wanita itu kekurangan GLA dalam tubuh.   Jadi untuk menampung GLA yang kurang tadi, pengambilan GLA complex adalah perlu.

Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil?

Perasan tak setiap bulan sekali  seorang wanita akan mengeluarkan cecair berwarna putih telur yang jernih? Ia berlaku ketika waktu subur. GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir/cecair serviks yang berkualiti untuk kesuburan. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan lendir serviks/cecair yang subur. Kemudian membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Lendir/cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

Bagi wanita yang masih belum dikurniakan anak, apa kata anda buat ujian kesuburan dan periksa cecair serviks anda. Buat pemeriksaan di klinik berhampiran. Kalau lendir/cecair itu terlalu pekat dan likat , kecoklatan atau kekuningan sila buat pemeriksaan lanjut kemungkinan ia boleh menghalang persenyawaan.
Untuk lebih informasi dan konsultasi percuma oleh dapatkan GLA Complex dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: