Merawat Endometriosis dengan GLA Complex - CIK MIL MILA

Thursday, October 8, 2015

Merawat Endometriosis dengan GLA Complex

Merawat Endometriosis dengan GLA Complex


Penyakit endometriosis bukanlah kanser. Mungkin ramai yang tidak mengetahui tentang penyakit ini sedangkan sekarang makin ramai wanita yang menghidapinya. Ia merupakan sejenis ketumbuhan yang di dalamnya ada darah dan tisu-tisu seperti di dalam dinding rahim yang mana ia boleh menyebabkan senggugut dan sukar untuk mengandung. Bukan itu sahaja, penyakit ini boleh menyebabkan kesakitan, pendarahan, gangguang kencing dan keguguran berulang kali jika tidak dirawat. 

GLA Complex, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee amanputra, shaklee Putra Perdana,
Endometriosis

 Penyakit ini jarang sangat dialami oleh wanita zaman dahulu kerana wanita dahulu berkahwin awal berbanding dengan wanita masa kini. Zaman sekarang, kebanyakannya kahwin lewat iaitu sekitar 30 - 35 tahun. Oleh itu, endometriosis punya masa yang cukup untuk terbentuk.

Simptom yang paling ketara ialah apabila seorang wanita mengalami senggugut yang teruk.

Oleh kerana kebanyakan daripada mereka yang bertemu doktor mengalami ketidaksuburan ataupun berulangkali gugur yang mungkin disertai oleh senggugut, mereka memerlukan rawatan yang sewajarnya. Yang penting sekali tujuan rawatan ialah untuk wanita tersebut hamil, kerana keadaan hamil boleh mengawal pertumbuhan atau menghapuskan sama sekali penyakit endometriosis ini.

Adakah anda pernah mendengar tentang GLA Complex?

GLA ialah Gamma Linolik Asid. Kebanyakan GLA  yang tersedia di pasaran dihasilkan dari EPO manakala Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih 2kali ganda GLA dari EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.
Merawat Endometriosis dengan GLA Complex, GLA Complex, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee amanputra, shaklee Putra Perdana,
Merawat Endometriosis dengan GLA Complex


Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu manusia.

Hebatnya GLA, telah membantu ramai wanita di sana menstabilkan period, mengandung, mencantikkan kulit 

Untuk lebih tahu mengenai GLA dan manfaatnya, jemputlah klik ke ENTRY saya sebelum ini 
Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit  

No comments: