Terpedaya dengan Testimonial Shaklee? - CIK MIL MILA

Monday, October 12, 2015

Terpedaya dengan Testimonial Shaklee?

Terpedaya dengan Testimonial Shaklee?

Menurut seorang doktor pakar perubatan apabila si penjual suplemen menggunakan aspek testimonial, ia adalah bukti saintifik yang terendah. Diakui memang terlalu banyak suplemen yang available di pasaran. Harga pun kadangkala tak masuk dek akal. Melihatkan testimonial sangat banyak sehingga diri pun terbuai-buai dengan terpedaya untuk membeli.

shaklee cyberjaya, shaklee amanputra, shaklee puchong, shaklee Putra Perdana,
Terpedaya dengan Testimonial Shaklee?

Jangan termakan oleh testimonial ya kawan-kawan, just make sure you are eating healthily, follow the food pyramid. In shaa Allah  you will be safe.

Opss... ada penambahan ni. Kalau kita mampu mengikut piramid makanan yang disarankan (organik , tanpa bahan pengawet, tanpa pewarna tambahan dan tidak berproses) tidak menjadi masalah. Yang menjadi masalah apabila kita tak mampu. Sedangkan makanan kita banyak yang tinggi kalori dan tidak berkhasiat, bagaimana nak dapatkan nutrisi daripada makanan itu?

Tidak keterlaluan saya katakan jika kita sangat memerlukan suplemen untuk menampung kekurangan nutrisi dalam badan.

Anyway, saya setuju memang ramai yang terpedaya dengan Shaklee disebabkan oleh testimonial yang banyak. Saya sendiri akui yang saya pun sama. (wink!~)

Tapi, saya percaya bukan kerana testimonial itu semata-mata, saya juga ada buat sedikit kajian dan mengikuti kelas nutrisi yang pihak Shaklee adakan. Shaklee kita ada ada banyak kajian dan penyelidikan.

Di Shaklee, kami percaya bahawa alam semula jadi mengandungi 1001 rahsia untuk kehidupan yang lebih lama, sihat dan produktif.

Kisah kami bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.

Hari ini, kami merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Kami melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk kami Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.
Kami menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.
Kami menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.
Kami telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.
Kami juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk kami.

Sehingga hari ini, kami telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedar kami, dan kami menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.

Semua tanda dagangan adalah hak milik empunya masing-masing.


Dapatkan produk Shaklee daripada saya.

Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit  


No comments: