Perbezaan Shaklee

5:20 PM

Ramai antara kita dah lama dengar perkataan Shaklee kan? Shaklee ni dah lama berada di Malaysia.

Kalau kita ada customer yang dah berusia atau golongan warga emas, biasanya mereka sendiri yang beritahu kita macam ni

.
"Pakcik ni dulu makan shaklee. Lama dah, tahun 90-an dulu. Lepas tu dah tak makan sebab tak jumpa dealer bla.. bla.."

Sampailah terjumpa pulak kita melalui online/offline etc

Lama Shaklee bertahankan? Apa maksudnya tu? Jawapan ni yang biasa kita dengar tentang Shaklee, antaranya

1. Syarikat kukuh dan produk yang bagus
2. Produk diyakini , dipercayai dan ada pengguna tetap dan setia
3. Produk semulajadi
4. Produk halal penting untuk umat islam
5. Selamat, semulajadi, berkesan

Kalau tak bagus takkan shaklee boleh bertahan lebih 100 tahun di dunia kan? Anda semua tahu tak, Shaklee merupakan pengeluar multivitamin terawal di dunia?

SEBENARNYA shaklee lebih kepada nak tolong orang sihat.

"Kita Mahukan Yang Lebih Baik Untuk Masa Depan"

"Di shaklee, kami percaya setiap orang dari kita punya tanggungjawab untuk memastikan persekitaran kita yang terbaik untuk anak-anak dan generasi akan datang "

Ini kata Roger Barnett, CEO Shaklee Corp

Shaklee bukan semata-mata bisnes untuk dapat duit. Cuma ia bantu orang sihat dan kita BERKONGSI kebaikannya dengan semua orang, secara tak langsung, Shaklee merangka pelan untuk membantu menaik taraf kewangan kita.

Sebab tu dibuat pelan pemasaran Shaklee dan seterusnya membantu menjana kewangan dengan Shaklee

Bukti shaklee telah lebih 100 tahun di pasaran dunia












Ketiga-tiga produk ini adalahantara yang terawal dalam Shaklee.

Semunya ni masih ada lagi di pasaran sampai sekarang!
HEBAT kan?



Sekarang pembungkusannya lebih cantik dan menarik.










ESP yang paling HOT! Sehingga tulisan ini ditaip masih belum ada stok lagi. Habis terjual! Mana nak dapat produk yang beratus tahun di pasaran? Hanya di SHAKLEE

Pengguna Shaklee ni sangat bertuah sebab Shaklee sediakan produk yang berkesan memenuhi keperluan harian kita dari sekecil-kecil sel sampailah sebesar-besar manusia. Kita bertuah sebab kita dapat khasiat yang badan perlukan. Tak la badan kita cepat tua berbanding dengan usia sebenar. Cukup nutrisi.

Apa lagi perbezaan Shaklee?





Shaklee memulakan pengeluaran produk kesihatan terbaik di dunia. Walaupun di Malaysia ini ada yang mempertikaikan tentang kajian klinikal. Biasalah kan? Mesti ada yang respon begitu. Yang penting kita tahu apa yang Shaklee dah laburkan. Upline saya Master Jannatul dan juga ramai di Shaklee sendiri yang dah pergi ke Shaklee Corp di US. Melihat sendiri bagaimana Shaklee di US beroperasi. Kalau  Shaklee tipu, dalam ramai-ramai yang dah pergi Shaklee Home Office di US tu kan tak kan menipu juga. Betulkan?


Shaklee juga buat lebih 100,000 ujian untuk kualiti produk dalam SETAHUN













Semua ni tak ada syarikat lain yang mampu buat kecuali SHAKLEE. Jadi, tak salah la kita pilih produk, kan?



Berkesan, selamat, mesra alam.





Tiada siapa yang nak hidup masa tua dia kena ulang alik hospital? Semua orang nak hidup sihat. Jadi, dari muda lah kena jaga kesihatan kita., Cantik dalaman dan luaran. Jangan berkira nak sihat. jangan kedekut nak keluarkan duit utk beli vitamin Shaklee. Selain amalan jiwa zikir solat etc tu, kena jaga kesihatan melalui pengambilan makanan yang baik dan menyihatkan

Apa suplemen yang kita perlu kita ambil dalam diet harian?

1. Multivitamin yang secukupnya. Multivitamin ini termasuk multimineral. Sekurang-kurangnya 450mg kalsium dan vitamin D sehari. Untuk ibu hamil lain pulak kuantitinya. 1000mg tu yg paling baik

2.K ena pastikan kita ambil protin yg cukup setiap hari. Protin ni yg membentuk badan kita, beri tenaga dan hasilkan kulit yang sihat dan cantik

3. Tingkatkan pengambilan omega 3, EPA, DHA - ini utk mengurangkan kadar sakit jantung

4. Antioksidan - membantu jaga sel kita dari tua dan rosak.

5.Pengambilan vitamin B. Vitamin B kena ada asid folik, B6 dan B 12 untuk bantu lindungi DNA kita sambil-sambil dapat manfaat awet muda jugak. B for Beauty.  Mak-mak macam saya ni memang wajib ambil. Kami hari-hari berperang dengan emosi. Haha. Juga sesiapa yang sentiasa bekerja dalam keadaan tegang dan stress. Pengambilan tidak terhad kepada sebiji sahaja. Ikut keperluan tubuh badan.

Kalau perasan, kita boleh bezakan orang yang makan B-Complex Shaklee dengan yang tak makan. Orang yangt tak makan kita boleh nampak dia 'cepat tua'  sebab selalu serabut. Ops!

6. Akhir sekali kita kena pastikan untuk ambil prebiotik untnk jaga imun kita.Nutriferon sangat digalakkan. Dah tua nanti kita boleh nampak beza tahap kesihatan kita dengan orang yang tak makan suplemen. Memang berbeza tau!


Siapa sayang diri baik mulakan penjagaan awal kesihatan diri dan keluarga.

Apa lagi perbezaan Shaklee yang penting?



Shaklee mempunyai beberapa kajian oleh pihak ketiga, iaitu bukan dari orang-orang Shaklee yang buat kajian.





Jemput baca di link ini.  healthresource.shaklee.com

Dan antara anugerah yang pernah dimenangi oleh Shaklee:



'Human performance' yang makan Shaklee



Saja menyelit gambar.
Apa kata anda? Terbakar tak nak menyertai keluarga Shaklee kami?



























You Might Also Like

0 comments