Kenapa Aku Tak Update Blog - CIK MIL MILA

Thursday, August 13, 2009

Kenapa Aku Tak Update Blog

Huhuhhu..tajuk tak boleh blah. Sebab musabab aku tak update blog

1. Sibuk di opis mengalahkan bapak managing director. Byk benor job ad-hoc yang di luar bidang aku. Tapi sebab aku ni pekerja cemerlang maka aku buat juga ( bukan ada pilihan pong). Ni pon aku lom close akaun july sbb baru pindah opis. Suma dokumen lom in order lagi. (alas an)

2. Berpindah opis. Opis baru ni masih dalam phase renovation. Makanya messy sana sini..jadi nk update blog pon tak der mood. Pastu habuk jgn cakap la. Asik bersin aje. Pernah gak pakai mask tutup hidung mulut suma. Bukan sebab H1N1 tp sebab tak tahan dengan habuk yg menular ni.

3. Kalau nk update kat umah tak besh. Sebab waktu dirumah adalah waktu bermalas-malasan dengan hubby dan anak-anak. Dulu kalau anak-anak dah tido boleh plak aku layan internet jap, tp skang sungguh pon wireless tp aku lebey suka gurau senda dengan hubby. Kalau tak pon layan tv sambil zzzzzzzzzzzzzzzzz….

4. My workplace yg sangat tidak strategic. Opis dulu tempat duduk aku dekat dengan main entrance. Jauh dari bilik boss. Jadi sambil wat keje bley layan jap blog kengkawan, ym ker, baca paper online ker salin resepi ker bla bla. Tapi skang meja aku sebelah bilik boss. Boss pulak tak nak pakai blind kat cermin dia…..nampak aje aku wat apa…sangat tak besh!! Tapi bagus gak. Aku jadi pekerja yang sangat efektif & efisien (sangat la tuh!)

5. Suma gambar kat hp & camera tak ditransfer. Jadi x syok nk update blog tak der gambar2 panas camtuh! Fuhhhh

6. Udah ler banyak sangat reasonnya. Nanti ada orang sound aku nak seribu daya tak nak seribu dalih. Kwang Kwang Kwang

No comments: