New Office - CIK MIL MILA

Friday, August 28, 2009

New Office

Entry lepas aku da cerita betapa dusty nya office aku di kala pindah office baru ni. Dengan renovation yang tak complete nya. Dengan furniture tunggang langgang. Dengan aircond yang tak functional. Memang aku hot betul! Tapi tu minggu sebelum puasa.

Masuk bulan puasa semua renovation works dah complete. Perabot pon dah susun dengan kemas. Aircond dah sejuk. Walawehhhh…memang sejuk sangat. Tak pernah sekali pon dalam opis aku pakai setokin ngan jaket. Minggu ni even jaket dgn stoking pon tak boleh memanaskan aku. Suhu aircond 28 ok. Fan pon cuma satu jer. Mungkin berkat bulan posa kot. (tu laa..dulu merungut sangat cakap hot hot hot!)

Semestinya kerja tetap berjalan seperti biasa. One thing lagi aku happy sangat sebab aku tak perlu jadi P.A dah. Job tu staff baru dah buat. Admin pon sama. Jadi aku focus bab bab finance & account saja. Leganyaaaaaaaaa!

Boss aku bulan posa ni plak asik travel jer. Bisnes penuh dengan cabaran. Semoga kami dapat melaluinya dengan baik dan lancar.

Finally, aku rasa aku perlu tukar kedudukan desktop aku. Hehe..dah ler screen besor. Faham-faham aje la. Kot sapa-sapa ada speaker nak sedekah kat aku tak?

No comments: