Segmen: Salam Perkenalan By Miss BaNu - CIK MIL MILA

Wednesday, April 24, 2013

Segmen: Salam Perkenalan By Miss BaNu

 
 
Ini segmen kedua yang saya sertai setakat ini. Saya baru nak berjinak-jinak blogging. Merangkak-rangkak nak belajar. Follower setakat ini cuma ciput 28 orang sahaja.

Di dalam blog ini saya menceritakan kisah hidup saya bersama insan-insan tersayang dan juga perkongsian gaya hidup sihat kami sekeluarga bersama Shaklee. Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah, COD di kawasan Puchong dan Cyberjaya. Penghantaran disediakan di seluruh Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei.
 
Saya sangat berbesar hati sekiranya pembaca budiman boleh follow blog saya, like fan page saya (tengok di sidebar), add saya kat FB (juga di side bar) dan beli vitamin dengan saya. Muhahahaha


Selamat berblogging semua...

Psst: Jom bersegmen sama-sama


 


1 comment: