Kulit Cantik Berseri Tanpa Jerawat & Jeragat?

9:48 PM

Saya sangat kagum dengan Energizing Soy Protein. Terlalu kagum sebenarnya. Berlambak-lambak produk kecantikan di pasaran tapi ia tetap nombor satu menjadi pilihan ramai. Apatah lagi produk kecantikan di pasaran mempunyai Duta Produk yang hebat-hebat. Mempunyai kulit yang cantik mulus. Wow! Kadang-kadang sangsi juga, apakah kulit mereka cantik sebab mereka memang menggunakan produk itu? atau mereka sebenarnya sejak azali memang cantik?


Apa logiknya kan ESP sebagai salah satu produk kecantikan?

Protein untuk kecantikan? Tak pelik ker? Mula-mula dulu saya pun pelik. Apa hal pulak kan? Minum-minum soya, kulit cantik? Dah bertong-tong air soya saya minum di pasaran, macam tu jugak je.

Apa bezanya ESP ni dengan produk soya di pasaran? atau what so special about ESP Shaklee?

Konsepnya begini. Mudah je. Setiap saat tubuh kita memerlukan nutrien bagi menjana, menyegar dan membaiki sel-selnya. Justeru, memberikan nutrien semulajadi pada tubuh seperti protein soya yang organismanya tidak dibah suai secara genetik (bukan GMO), sangat penting untuk menjana dan memperbaik semula sel-sel tubuh, menyelenggara dan memperbetul tisu, mengeluarkan enzim dan hormon. Bila sel rosak diperbaiki, sel yang diganti dengan sel yang sihat. Kulit yang berjerawat dan berjeragat mendapat manfaat hebat dari protein ini.

Boleh baca entry saya sebelum ini mengenai ESP di SINI

 Antara faedah dan kebaikannya
  • bagus merendahkan tekanan darah tinggi 
  • bantu cantikkan kulit wajah
  • bantu sekatakan tona kulit wajah
  • bantu remajakan kulit 
  • bantu hilangkan jeragat 
  • bantu banyakkan susu ibu
  • bantu tenaga berpanjangan buat ibu bekerjaya dan suri rumah
  • bantu orang yang sibuk kekal bertenaga
  • Soy Protein Shaklee rendah karbohidrat sesuai untuk orang berdiet
  • sangat bagus tingkatkan kesihatan bagi penghidap diabetessesuai untuk jantung yang sihat
Anda boleh dapatkan harga yang istimewa dan konsultasi percuma dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



You Might Also Like

0 comments