FAQ- Shaklee - CIK MIL MILA

Friday, November 15, 2013

FAQ- Shaklee

Daftar Ahli

Yuran keahlian seumur hidup ialah sebanyak RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) untuk postage member starter kit atau anda boleh membuat belian produk bernilai lebih kurang RM680 untuk keahlian secara percuma bernilai RM65.

Modal

Secara amnya anda tidak memerlukan modal. Semuanya hanya dihujung jari. Apabila customer membuat pesanan, mereka perlu bayar dulu . Ini adalah norma untuk perniagaan online. Setelah dapat bayaran customer, kita pula boleh terus membuat pesanan dan pembayaran ke Shaklee melalui Shaklee2u (online). Shaklee pula akan uruskan urusan pengeposan. Mudah bukan?

Perlu diingat, jika mahu bergerak pantas , anda perlukan stok ditangan.

Terpulang kepada anda!

Pendapatan/Bonus

Anda BUAT, anda DAPAT. Bonus yang anda dapat setimpal dengan usaha anda.

Soalan Biasa

Boleh bertahan ke dengan berniaga Shaklee ini?

Selama lebih 50 tahun, Shaklee telah menjadi pembekal terunggul dari segi mutu produk, nutrisi dan produk penjagaan peribadi yang tulen dan produk keperluan rumah yang mesra alam . Jenama Shaklee sinonim dengan kualiti yang tinggi dan kemujaraban, mewakili satu daripada jenama terkenal dalam pemakanan tambahan dan industri-industri jualan langsung.

Produk yang tidak berkesan, tidak boleh bertahan sejauh ini.

Vitamin dan supplemen sudah menjadi keperluan hidup masa kini, ianya akan menjadi permintaan sepanjang zaman dan peluang untuk ‘reapeatition order’ sangat cerah. Maka jangan risau, masa depan kita sangat gemilang bersama Shaklee dengan izinNya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: