Selamat Datang 2014 - CIK MIL MILA

Tuesday, December 31, 2013

Selamat Datang 2014

Bertambah lagi satu tahun. Azam tahun baru saya?

Mengimbas kembali tahun 2013. Terlalu banyak suka duka. Kebanyakannya tercatat di blog ini. Untuk 2014, saya mahu terus aktif berblogging. Mahu menjana income saya dengan Shaklee lebih agresif. Untuk 2014, saya mahu pendapatan saya 5 angka setiap bulan. Mahu menjayakan bisnes partner dalam organisasi saya. Ingin pergi ke Masjidil Haram dan Masjid Nabawi, in shaa Allah.

Yang penting saya sentiasa upgrade diri  ke arah husnul khotimah. Jaga perbuatan, pemikiran, hubungan dengan Allah dan hubungan dengan manusia. Tujuan hidup ini sudah tentulah untuk mengenal Allah. Sudah bersediakah kita untuk menemuiNya.

Ya Allah, bantulah aku untuk mengingatiMu, Tolonglah aku untuk mensyukuri segala nikmatMu dan memperbaiki segala ibadah dan pengabdianku (kepada ALLAH)

 Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil:  www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: