Bahagianya Cuti Sekolah - CIK MIL MILA

Friday, May 30, 2014

Bahagianya Cuti Sekolah

Alhamdulillah...

Akhirnya tiba juga musim cuti sekolah yang ditunggu-tunggu selama ini. Rehat sikit dari urusan menghantar dan mengambil anak dari sekolah. Bukanlah saya mengeluh dengan tugasan ini, malah saya bersyukur dapat menguruskan semuanya sendiri. Sekurang-kurangnya anak-anak saya punya banyak masa dengan saya, mengeratkan lagi bonding kami.

Walaupun begitu, saya tetap sibuk menguruskan COD dan pengeposan untuk customer seantero Malaysia. COD makin rancak sebelum closing esok. Saya hangkut sekali anak-anak bersama. Bahagia juga sebab ada peneman bersama. Walaupun agak huru hara tapi bersyukur kerana mereka ada di sisi.

Aktiviti di dapur macam biasa. Saya belum dapat membuat aktiviti baking dan memasak bersama mereka. Sekadarnya menyediakan makan tengahari dan makan malam. Sibuk juga bertemu mata dengan anak-anak didik Shaklee.

Jadi mereka terpaksalah layan diri memenuhi waktu lapang. Nampak sangat wajah kebosanan mereka ni.


Promosi Meal Shakes beli 6 Percuma 1 masih berbaki sehingga esok. Jangan lepaskan peluang ini. Untuk lebih jimat daftarkan sebagai ahli dan layak mendapat 15-25% diskaun. Jika rajin buat sharing boleh dapat cash bonus sehingga 21% malah lebih dari itu!

Hubungi saya ya..

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: