Kuasa Doa - CIK MIL MILA

Saturday, September 5, 2015

Kuasa Doa

Kuasa Doa

Suatu hari, depan sebuah pasaraya, ada seorang makcik sedang melintas jalan . Jalannya teramat perlahan dan sukar sekali. Terhencut-hencut. Sakit kaki yang amat sangat barangkali. Dengan sukar dia menuju ke sebuah motosikal. Rupanya dia ke situ dengan menaiki motosikal. Kelihatannya dia terkial-kial untuk start motosikal itu. Allah... kesian sangat. 
Saya tak mampu menolong sebab sedang breastfeed Baby Sofea dalam kereta . Kalau pun tak breastfeed, saya memang tak pandai nak 'start' kan. Maklumlah memang tak pandai bawa motor. Suami pula sedang shopping dalam pasaraya tu. Saya cuma berdoa je dalam hati Semoga Allah permudahkan urusan makcik tu. Selang beberapa minit ada orang yang bantu makcik tu. Lega rasanya . Perlahan makcik tu hilang dari pandangan . Alhamdulillah. Allah mendengar doa saya dan mungkin doa orang ramai yang menyaksikan situasi itu. Dan yang menolong makcik tu ialah suami saya sendiri. Senyum... 
Kuasa Doa, motosikal, Shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee putra perdana,shaklee amanputra
Kuasa Doa Motosikal
 Atas ni gambar hiasan sahaja. Suami ambil gambar ni di perkarangan litar sepang tahun lepas. Saya berkenan kat gambar ni tu yang muat naik di sini. Jangan ingat pula makcik tu bawa motor ni. Suami saya pun tak boleh nak 'start'.
Di bawah ni pun gambar Majlis Akikah dan tahnik Baby Sofea yang diadakan di Surau Taman Amanputra pada 11 April 2015 oleh Al Fadil Ustaz Zamri Zainal Abidin. Untuk lebih gambar saya akan muatnaik dalam entri lain.
Majlis Akikah Nurin Sofea di Surau Taman Amanputra, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee putra perdana, shaklee amanputra, surau amanputra
Majlis Akikah Nurin Sofea di Surau Taman Amanputra


Anda sudah bekalkan keluarga dengan vitamin? Dapatkan sekarang juga sebagai langkah untuk hidup yang lebih sihat.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit   

No comments: