Nurin Down with Fever. - CIK MIL MILA

Saturday, March 16, 2013

Nurin Down with Fever.

Anakanda sulung saya, Nurin Hidayatullah demam. Hari ini masuk hari ketiga. Maksudnya dah tiga malam tidur saya tidak teratur. Setiap jam saya akan terjaga untuk periksa suhu badan dia. Adakala cecah 39.1 degree. Saya sangat risau. Sejak besar ni, Nurin tidak suka makan ubat. Kalau makan pon, selang beberapa minit dia muntah. Saya buka baju dia. Basahkan kain dan balut tubuh dia. Mengharapkan suhu badan dia akan turun. Sesekali dia mengadu sejuk. Meracau racau. Bercerita perihal dia di sekolah.haha pecah rahsia dia.



Pilihan apa yang saya ada bila dia demam, tak mahu makan ubat dan tidak lalu makan begini?

Syukur Shaklee ada Performance Drink. Sangat praktikal pada saat kritikal macam ini. Saya cadangkan setiap ibu di rumah sediakan satu canister untuk kecemasan.

Saya bancuh 3 sudu kecil Performance Drink Shakl dengan 250  air sejuk. Rasa orennya memikat !



Bila Nurin minum air ini, dia tidak akan terhidrat walaupun tiada selera makan. Sebelum minum tu saya ajarkan dia doa minum air zamzam. Bermaksud: Ya Allah berikanlah aku ilmu yang bermanfaat, rezeki yang luas dan penyembuh kepada segala penyakit. Amin.

Penghantaran boleh dibuat di seluruh Malaysia.

COD di Puchong & Cyberjaya.

Boleh hubungi saya

Call/Whatapps : 019 225 0752
Email  : normila.muhamad@gmail.com
FB : Normila Muhamad
FB Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments: