Promosi Bulan June 2013 - Meal Shakes. Beli 6 Percuma 1!! - CIK MIL MILA

Saturday, June 8, 2013

Promosi Bulan June 2013 - Meal Shakes. Beli 6 Percuma 1!!

Menyediakan hidangan yang lengkap. Asid amino dan nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Diperbuat daripada sumber baiksemulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactabumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi  seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shakes dihasilkan untuk semua golongan-bayi, kanak-kanak yang sedang membesar, pelajar, ibu mengandung, atlet, vegetarian, orang sakit, orang yang sibuk bekerja, atau sesiapa sahaja yang selalu mengambil makanan segera.

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes adalah pilihan yang sangat bijak.


Dapatkan sekarang untuk harga yang sangat murah dari biasa!


COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

No comments: