Testimonial Set Kesuburan - CIK MIL MILA

Wednesday, April 16, 2014

Testimonial Set Kesuburan

Perkara yang paling saya suka dalam Shaklee ialah bilamana customer saya, atau downlines saya, atau customer downlines saya bagi feedback. Secara tak langsung feedback itu menjadi koleksi testimonial kami.

Suatu malam yang sunyi...hmm..opss bukan malam dah, suatu pagi yang sepi. ehem ehem...saya baru nak baca whatapps kawan baik saya aka downlines saya. Ya Allah....melompat-lompat saya baca padahal baru buka mata nak matikan alarm. Lepas tu kejut suami bagitahu pasal berita gembira ni. Suami dalam sedar tak sedar dia cuma cakap.

"Ooo...ok ok"

Cakap dengan orang tidur memang la macam tu kan? Hihi.. Syukur Alhamdullillah. Semua berkat izinNya semua ini berlaku.

Apa yang berlaku ni sebenarnya?? Kasi panassss sikit.

Customer Fara ni, ambil set kesuburan untuk suami isteri. Setelah 3 kali renew set kesuburan, si isteri disahkan mengandung. Selepas kahwin, period dia berterabur. Lepas consume, untuk set yang kali ke 2, period dia kembali normal dan belum sempat habis set yang ketiga dia sudah mengandung. Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar!!!



Nak tahu tak apa vitamin yang dia ambil?

Isteri: GLA, Alfalfa dan vita C

Suami: Vita E dan Zinc

Sesungguhnya kita hanya berusaha bersungguh-sungguh, Allah juga yang mengizinkanNya berlaku.

Nak beli set kesuburan ini atau vitamin-vitamin yang lain boleh hubungi Fara Farihana, COD Shah Alam, Subang Jaya dan Cyberjaya. No telefon: 013-3591762.

Nak beli dengan saya pun boleh, atau sila hubungi pengedar berhampiran anda.

http://mamanurins.blogspot.com/p/senarai-pengedar-shaklee-di-kawasan-anda.html

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop Blog
Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: