Menu Sahur Mudah yang Mengenyangkan hingga Waktu Berbuka Puasa

11:17 AM

Saya mula berpuasa hari ini. Lambat tindakan untuk qadha puasa Ramadhan yang lepas. Semoga sempat sebelum Ramadhan tiba.

Sahur pagi ni sangat simple tetapi mengenyangkan. Semoga bertahan hingga waktu Maghrib nanti

Menu Sahur Saya 

1. 2 biji kurma (tak sempat nak makan yang ke-3 sebab dah lewat sangat)
2. Susu low fat ESP (sejuk) dibancuh dengan 3 sudu ESP dan sesudu Performance Drink. SEDAP!!!

Sumber: Google

Itu sahaja. Oleh kerana saya seorang yang berpuasa boleh lah buat menu macam ni. Bila tiba bulan puasa nanti harus ada menu berat untuk anakanda saya. Sudah tiba masanya dia berpuasa secara serius. Bi iznillah.

Kenyang tau. Tak percaya? Kalau tak percaya kena cuba sendiri. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan. ESP membekalkan tenaga berterusan yang membolehkan ianya bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh.
Untuk mengetahui lebih lanjut lagi tentang vitamin yang paling HOT dan BESTSELLER di bulan puasa klik SINI yaa..

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments