Saya Juga Adalah Cikgu - CIK MIL MILA

Friday, May 16, 2014

Saya Juga Adalah Cikgu

Dulu arwah mak suka sangat kalau saya jadi cikgu. Saya cakap saya tak pandai mengajar, kurang minat dan kurang sabar.

Rupanya doa mak itu makbul. Walaupun tak jadi cikgu secara rasmi di sekolah, saya adalah cikgu kepada internees dan colleagues (masa saya bekerja dulu), sebiji ajar akaun macam cikgu ajar student. cikgu kepada anak2 cucu cicit shaklee saya (downlines), cikgu akaun kepada mereka yang buat bisnes kecil (www.normila.muhamad@blogspot.com) dan paling penting cikgu kepada anak2.

Daripada tak pandai draw, mama dah pandai draw. Walaupun tak cantik, tapi..eh! kenapa masa mama belajar dulu mama tak pandai draw macam ni. Memang keras tangan sangat dulu2

Note:Tengok gambar yang kecil ye. Yang besar tu Nurin yang draw, dia tiru saya punya drawing

Alhamdulilah...


Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: