Homemade Smoothies-Mocha - CIK MIL MILA

Saturday, September 12, 2015

Homemade Smoothies-Mocha

 Homemade Smoothies-Mocha


Jam menunjukkan pukul 1 pagi. Mata masih segar bugar. Cuba pejamkan mata sambil berzikir, sambil fikir, sambil berangan. Apa yang tak kena sampai tak boleh tidur ni. Salah minum ni rasanya. 

Petang tadi sebelum maghrib saya buatkan satu keluarga smoothies. Buatan sendiri ni. Saya blend ais buatan sendiri, 2 sachets kopi hazel 3 dalam 1, segelas air, 5 sudu serbuk milo dan 5 sudu teh gula perang. Dapat 4 gelas smoothies. Cukup untuk kami berempat. Hasilnya? Seperti ice blended Mocha di Starbucks! Tak percaya?  Anda boleh cuba sendiri.

Malangnya tak dapat nak attached gambar sebab sudah habis. Sedap tak terkata.

Saya cuma guna blender jenama Philips. Sangat bagus untuk buat smoothies idaman anda. Boleh buat jus buahan-buahan atau sayuran, smoothies, dan segala macam fungsi blender yang lain. Harga mampu milik, senang nak basuh dan berkualiti tinggi. Berbeza dengan 'juice extractor' saya yang 'bulky' dan hanya satu fungsi. 

smoothies, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee amanputra, shaklee putra perdana
Daily Collection Blender-Philips


Boleh tengok di SINI. 

Berbaloi-baloi beli blender ni.

Ish! Sebab tu la saya tak boleh tidur sebab minum smoothies berkafein ni tadi.

Mahu dapatkan vitamin Shaklee?

Hubungi saya seperti nombor tertera di bawah

Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit    

No comments: