Salam Aidilfitri 1434 - CIK MIL MILA

Thursday, August 15, 2013

Salam Aidilfitri 1434

Lambatnyaaaaaa saya wish selamat hari raya.

Sebenarnya dah wish lama dah, tapi bukan di sini. Merata-rata saya wish di FB, whatapss, sms, phone call, in person etc.



Harapan saya (macam bagi ucapan) semoga Allah menerima amalan saya dan kita semua di bulan Ramadhan  yang lepas dan semangat beribadat tetap berkobar-kobar walaupun Ramadhan sudah berlalu.

Saya akui, mungkin ini Ramadhan yang terbaik buat saya tahun ini berbanding yang lepas, dan sangat berharap saya boleh menemui Ramadhan tahun tahun akan datang.

Banyak peristiwa gembira, pahit dan manis bercampur-campur menjadikan saya agak tidak bersedia menyambut kemenangan Aidilfitri, tapi Allah memahami apa yang terbuku di hati. Aidilfitri kali ini rupanya lebih bermakna dari yang lepas-lepas. Kami adik beradik dapat berhimpun semua, menemui sanak saudara tersayang. Walaupun sudah yatim piatu, ukhuwah sesama kita adik beradik tetap utuh. Semoga roh arwah mak, abah dan ayah mertua dicucuri rahmat.


No comments: