Tips Memilih Vitamin yang Berlambak di Pasaran - CIK MIL MILA

Saturday, September 7, 2013

Tips Memilih Vitamin yang Berlambak di Pasaran

'Someone' kata tajuk itu tak relevan dengan saya kerana saya adalah pengedar Shaklee. Jadi apa-apa tips yang saya akan share mestilah untuk back up Shaklee, ye tak?

Secara logiknya, eh! mestilah! Terus terang saya tak akan  berani nak 'recommend' apa-apa yang saya tak pasti kualitinya. Sesiapa pun begitu kan? Melainkan seseorang itu ada niat yang tidak baik. Dengan Shaklee, tiada apa yang perlu dirisaukan, kerana kualitinya yang terjamin.

Jadi apa tips yang saya nak share hari ini?

Sebelum tu, soalan yang saya nak tanya, kalau anda beli vitamin Shaklee dan vitamin yang ada di pasaran, bila buka botol vitamin itu semua, apa yang anda perasan?? Ini memang terang-terang anda akan nampak!!

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***
SILIKA GEL!

Betul !!!


 



Dalam botol vitamin Shaklee, memang TIADA langsung silika gel. Cuba buka vitamin yang berlambak di pasaran?? Mesti ada!

Fungsi silika gel adalah utk menyerap lembapan. Kebiasaasannya silika gel ini boleh didapati dalam kotak kasut, handbag, biskut, makanan ringan dan bahan-bahan kering. Ia diletakkan di situ supaya barang-barang kulit tidak rosak dan lembap, atau jika ada dalam makanan supaya makanan itu tahan lama. Jika, ianya ada dalam botol vitamin, bermaksud vitamin yang ada di dalam botol itu adalah vitamin SINTETIK.

Kenapa Shaklee TIADA Silika gel?

Kerana, vitamin Shaklee adalah semulajadi, tiada pewarna, tiada perisa tambahan dan tiada pengawet. Silika gel tidak diperlukan kerana ianya natural.

Shaklee memulakan dengan sumber semulajadi, ahli-ahli saintis Shaklee telah membuat kajian di pelusuk dunia bagi mencari sumber ramuan asli semulajadi. Kemudian kami menjalankan lebih 350 kajian ke atas setiap ramuan baru kami, terutamanya bahan logam, racun serangga dan bermacam-macam bahan pencemaran yang lain. Dan kami meneruskan kajian ke atas lebih 80,000 ujian berkualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan perlindungan bagi setiap satu produk.

Secara keseluruhannya, semua produk Shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa. Kami tidak menjalankan ujian ke atas haiwan. Juga pembungkusan produk kami adalah selamat dan bebas daripada sebarang toksin-toksin biophenol mahupun asid phthalates dan cecair toksik. Ini yang membuatkan kami benar-benar pasti bahawa Setiap Produk Shaklee adalah 100% selamat digunakan. Terjamin.
Saya mahukan yang terbaik untuk anda yang saya sayang. Jangan perjudikan duit anda kepada sesuatu yang anda tidak tahu statusnya! 
COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


No comments: