Collagen Drink dengan Susu Strawberi. Nyummm - CIK MIL MILA

Wednesday, October 30, 2013

Collagen Drink dengan Susu Strawberi. Nyummm

Dulu, kawan cakap marine collagen ni hanyir. Kena campur sanquick baru tak bau. Yang saya ni , tak pernah rasa. Tak berani mahu mencuba sebab tak tahu asal usulnya. Selamat atau tidak. Saya memang sangat memilih produk kecantikan dan produk kesihatan ini.

Bila join Shaklee, geng biz cakap Collagen Powder Shaklee terbaik di pasaran. Dihasilkan dari sisik ikan merah kerana khasiatnya yang hebat. Molekulnya yang sangat ringan dan rendah iaitu 1, 000 Dalton membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Bila tengok geng biz ramai yang dah cantik (awwww) saya pun cuba nak sharing dengan kawan-kawan, tapi jadi tak best sebab bila bakal customers tanya, apa rasanya saya tak boleh nak jawab dan tak dapat bercerita dengan berkesan sebab....saya belum cuba lagi.

Jadi, sebagai peniaga yang jujur, saya pun beli dan rasai sendiri. Beriya lah saya campur Collagen Powder ini dengan susu strawberi. Sedappp yang amat! Tak ada lah rasa pelik.

Dah 3 hari saya ambil. Rasa beza sangat. Kulit lebih halus dari sebelum ini.

Harga?

Subjektif. Sebab ada yang kata ok. Ada yang kata mahal. Berkotak-kotak terjual walaupun ada yang kata mahal. Produk yang berkualiti mestilah mahal. Bahan mentahnya yang berkualiti dan perlu melalui pelbagai ujian saringan. Kalau harganya murah, saya agak sangsi apakah bahannya berkualiti. Anda fikir lah sendiri ya.

Apa bezanya Collagen Powder Shaklee berbanding collagen lain di pasaran?

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Jom cuba. Sedapnyaaa


Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



No comments: