Kisah Benar: You dah Kurus Lah! - CIK MIL MILA

Saturday, October 19, 2013

Kisah Benar: You dah Kurus Lah!

Segan pula bila ada orang puji saya dah kurus. Mungkin dulu saya memang kembang sangat kot. Sekarang ni pun bukannya kurus sangat. Masih berisi juga. Tanya apa yang saya buat boleh jadi kurus. Lajuuuu je saya cakap saya makan Shaklee.

Pada suatu pagi Jumaat yang berkat

Puan S : You dah kurus la. You makan apa?

Me :  I  makan Shaklee- Omega + Alfalfa

Puan S: I nak jugak la. Ada katalog ke?

Me: Ada dalam kereta . Jap I amik

Zassssssssssss...lari amik flyers dalam kereta. Lepas tu saya tunjuk apa yang saya makan.

Puan S: Berapa semua ini.

Me: RM xxxxxx.

Puan S: Nah (hulur duit). Petang nanti hantar sini ye. Seronok la tengok You makin lama makin kurus.

Saya tak terkata dah. Rasa macam tak percaya pula. Sebab bila saya timbang macam tak turun dan tak naik setelah turun 5kg lepas puasa hari tu. Hampir tak percaya juga bila Puan S terus bayar tanpa cakap banyak. Rezeki adalah rahsia Allah.

********************************************************************************
Balik rumah semalam petang

Hubby : Ma, Puan S nak kalsium

Me: Alhamdulillah

Seronok ber'Shaklee bila dapat membantu orang sihat. 

Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

No comments: