Reunion Kuning Crew 1987 - 1992 - CIK MIL MILA

Tuesday, September 9, 2014

Reunion Kuning Crew 1987 - 1992

Yang reunionnya suami dan ex-classmate sekolah rendahnya. Yang sibuk-sibuk aka busybody  pula isterinya. Muahahha. Over! Eh taklah.. saya tolong realisasikan melalui blog saja. Suami saya tu tak berapa rajin nak update.

Hari bersejarah ini berlaku pada hari Ahad, 7 September 2014. Setelah 22 tahun tidak bergather-gather. Inilah masa yang ditunggu-tunggu. Mereka merancang reunion ni sejak bulan puasa yang lalu. Bukan sahaja reunion, ada birthday party sekali untuk birthday girl/boy kelahiran Sept 2014. Makanan secara pot luck (menu yang sedap-sedap) dan venue yang sangat selesa iaitu Kidzoona bertempat di dalam Aeon Equine Park. Apa yang bestnya Kidzoona ni?
Sila KLIK SINI ye. Macam-macam ada ye. Sangat happening.


Tempat mainan kanak-kanak yang lengkap dengan macam-macam permainan. Banyak juga yang berbentuk education toys. Tak sempat nak snap mainan yang ada sebab kami semua busy dengan acara makan- makan. Event start sepatutnya pukul 12 tengahari. Kami gerak dari rumah pukul 11. 30 pagi. Lewat dah kot. Suami saya busy menggoreng cheese nugget pagi tu. Nyummm... menyelerakan untuk si kanak-kanak. Dah lambat, apa laaagi...merempit la encik suami. Dah half way terlupa pula nak bawak pinggan mangkuk cawan sudu garfu segala. Sebab perjanjian mereka is 'environmental friendly'. Tak digalakkan pinggan mangkuk kertas. Good thought!! And I like it.

Sampai aeon masuk dulu supermarket beli semua then zasss pergi Kidzoona. Oh leganya. Anak-anak tak sabar-sabar nak main. Bila ramai dah datang majlis dimulakan dengan bacaan doa selamat. Semoga majlis ini dirahmati dan diberkati Allah.











Lepas doa is makan time. Antara makanan yang dibawa oleh Kuning Crew.Sebahagian sahaja sebab photographer pun sibuk nak makan LOL.










Acara potong cake.





Games for kids yang di handle kan oleh staff kidzoona. Enjoy sangat mereka! Banyak pic yang missed.








Ada colouring juga. Dibekalkan dengan crayon free lagi. Sponsored by Shu. Thank you Shu.




Makan dan makan lagi.













Photo session.








Then slowly mereka pulang. Tapi we all tak balik lagi sebab anak-anak belum puas main. Kebetulan adik ipar satu family ada sekali. Memang menjadi - jadilah anak-anak main. Solat Zohor dan Asar pun kat sana. Sangat convenient sebab dekat dengan toilet. Dekat juga dengan surau. Dah feel like home pula.
Semoga reunion ini akan menambahkan lagi ukhuwah sesama kita. Saya ni tumpang sekaki je. Haha.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: