Saya ni.... Pengedar Shaklee kerr atau Pengedar Sandwich Sardin? - CIK MIL MILA

Monday, October 20, 2014

Saya ni.... Pengedar Shaklee kerr atau Pengedar Sandwich Sardin?

Confused di situ. Saya dah lama notis ramai yg singgah ke blog saya untuk mencari resepi sandwich sardin. Tu yang confused tu. Saya ni pengedar Shaklee ke pengedar resepi. Tak mengapalah. Tak kurang ilmu tu kalau dikongsikan. Semoga ramai yang mendapat manfaat dan faedahnya. Kot-kot saya jual sandwich sardin ada orang nak beli tak? Haha.
Semuanya tentang sandwich sardin. Ada juga keywords tentang vitamin Shaklee tapi tak hit macam sandwich sardin tu.


Ni entry paling hot dalam blog saya yang tidak berapa hot ni. Kiki.




Resepi asli ni dari mama mertua dan diderhakakan resepi nya ikut citarasa semasa. Kalau ada yang berminat, jemput baca ye.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments: