Set Berpantang Shaklee - Pengalaman Berpantang Terindah - CIK MIL MILA

Wednesday, October 7, 2015

Set Berpantang Shaklee - Pengalaman Berpantang Terindah

 Set Berpantang Shaklee - Pengalaman Berpantang Terindah


Banyak soalan yang saya terima tentang set bersalin atau set berpantang Shaklee. Yang pastinya ramai yang was-was betul ke saya berpantang 100% dengan vitamin Shaklee. Pelik? 

Soalan seperti, 

Eh cukup ke makan vitamin aje ?
Banyaknya pil nak kena makan!

Mana boleh minum banyak air!

Well, you are what you think! Sebenarnya saya memang ada masalah dengan herba, jamu dan seangkatan dengannya. Bukannya sombong bongkak takabur, tetapi itulah kenyataannya. Sejak dulu-dulu, saya berjinak-jinak dengan teh herba. Allah.. saya tak serasi. Badan jadi panas dan saya pernah berak berdarah. Kata orang saya kekurangan air. Saya cuba pastikan pengambilan air yang cukup malangnya hasilnya masih sama.

Ketika pantang anak yang pertama, saya dan suami memilih untuk berpantang dengan set Mustika Ratu. Hiii... saya hanya berkesempatan menggunakan pilis yang diletakkan di dahi sahaja. Lain-lain ramuan dalam set itu tidak dapat digunakan. Rugi! Ini kerana Nurin mengalami jaundis dan saya disarankan untuk tidak mengambil sebarang jamu dan herba.

Berpantang kali kedua, saya menyambung guna set yang dibeli terdahulu. Maklumlah cuma selang setahun saja, masih elok dan tidak luput lagi. Pun sama, hanya serbuk pilis yang digunakan. Suami sudah malas membelikan set yang baru kerana saya sangat mengelat. Haha. Bukan saja-saja mengelat tetapi Alya mengalami prolonged jaundis, hampir 2 bulan lamanya. Sebagai seorang yang sangat mengambil berat tentang anaknya, tentulah saya mendengar saranan doktor. 

Kali ketiga, saya berpantang sepenuhnya dengan vitamin Shaklee! Hasilnya, alhamdulillah sangat menakjubkan. Untuk kisah lengkap berpantang dengan set bersalin Shaklee jemput baca di entry sebelum ini.

Saya tak suka recommend sesuatu yang saya tak pasti keberkesannya. I am not that type. Saya tak sanggup menerima bahana dari Allah atas ketidakjujuran saya. Subhanallah, saya serasi sungguh dengan vitamin Shaklee sebagai set berpantang saya.

Ini testimoni saya sendiri, yang di 'screenshot' kan oleh sahabat saya. Semoga memberi manfaat kepada anda.

set berpantang, testimoni set berpantang, set bersalin, testimoni set bersalin, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee amanputra, shaklee Putra Perdana
Testimoni Set Berpantang Shaklee

set berpantang, testimoni set berpantang, set bersalin, testimoni set bersalin, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, shaklee amanputra, shaklee Putra Perdana
Testimoni Set Berpantang Shaklee



Anda boleh baca pengalaman berpantang terindah saya di entry sebelum ini.

http://www.mamanurins.blogspot.my/2015/06/rahsia-kekal-cergas-sepanjang-berpantang.html

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang sedang mencari set berpantang. Alah membeli menang memakai. Sangat berpatutan harganya. Tahan sehingga 4 bulan. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit  


No comments: