Kesan Sampingan ESP - CIK MIL MILA

Thursday, August 15, 2013

Kesan Sampingan ESP

Sekarang ni memang hangat diperkatakan tentang kesan sampingan (side effect) pelbagai produk kesihatan dan kecantikan. Memang terlalu banyak produk di pasaran yang masing masing mengaku hebat dan berkesan malah sanggup memperjudikan 'warranty' berjuta juta ringgit sebagai tanda produk itu memang selamat. Pelbagai testimonial dijaja untuk meraih kepercayaan pengguna. Bukan mudah ye untuk menghasilkan produk berkualiti tinggi, dan mendapat pengesahan Kementerian Kesihatan. Pastinya produk tersebut sudah melalui proses R&D yang menelan belanja jutaan ringgit.

Semalam saya dan rakan niaga Shaklee Kita Jutawan berdiskusi tentang pelbagai feedback pelanggan mengenai Energising Soy Protein (ESP) Shaklee.

Terkejut juga dengan feedback mereka. Macam tu sekali kesan sampingannya. Pasti rakan pembaca juga terkejut dengan perkara ini. Jom kita semak satu satu, mana tahu anda juga melalui pengalaman yang sama

1. Bagi yang menyusukan bayi, pasti merasa payudara cepat bengkak dengan susu walaupun baru menyusukan atau mengepam

2. Bagi yang mempunyai parut samada jerawat atau parut luka, pasti perasan parut semakin pudar dari hari ke hari.

3. Bagi yang berpuasa, dan bersahur dengan ESP, pasti bertenaga sepanjang hari.

4. Bagi yang mudah letih dan lesu pasti segar bugar selepas minum ESP

5. Bagi yang bermasalah kulit kusam, kulit menjadi lebih putih, gebu dan tona kulit sekata.

Arghh....takut betul kan? Banyak lagi saya nak list kan. Tapi cukupla setakat ini.

Saya doakan kita semua mendapat manfaat vitamin dan supplemen Shaklee. Yang belum ber'Shaklee tu, jangan malu jangan segan PM saya untuk maklumat lanjut.

Salam sayang,
Mamanurins Vitamin Shop

No comments: