Saya Pengedar Shaklee Sah di Cyberjaya & Puchong - CIK MIL MILA

Tuesday, January 1, 2013

Saya Pengedar Shaklee Sah di Cyberjaya & Puchong

Saya bermula dengan Shaklee pada pertengahan tahun 2012. Masa tu saya suka baca blog ex-coz mate saya Janet. Seronok baca kisah beliau berkongsi tentang pengalaman menyusukan dua orang anaknya secara eksklusif. Sementelah saya memang mencari-cari 'supplement' mampu milik yang berkualiti dan boleh dipercayai untuk kesihatan. Sungguh! Terlalu banyak 'supplement' di pasaran tapi Allah bukakan pintu hati saya untuk Shaklee. Allahuakbar!!

Apa yang hebat sangat vitamin Shaklee ini sampai saya jatuh cinta??

1.Shaklee adalah syarikat vitamin kukuh dalam pasaran.

Produknya asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga.

2. Syarikat MLM yang adil.

Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.

3. Bonus dibayar terus kepada kita.

Bonus tidak dibayar melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat. Seronok kan?

4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar.

Ini perkara yang paling saya suka. Terasa produk ni mampu milik sangat sebab berpatutan dengan kualitinya. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silikan gel di dalam botol vitamin Shaklee. Tak percaya? Belilah sebotol & check takkan ada silika gel dalamnya :)

Apa kelebihan menjadi ahli?

* boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dlm bentuk uv

* jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.

* jika mencapai minimum 150 uv (lebih kurang belian RM450 sebulan) boleh menukarkan uv kepada cash (lebih kurang RM22.50. Siapa nak bagi kita RM22.50 tu kan?)

* jika berminat untuk serius berbiz, ada kelas khas disediakan. Juga blog dan group exclusive kumpulan Euphoria Shaklee di FB.

* Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local & international/Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.

Jadi jika sesiapa yang nak dapatkan vitamin-vitamin Shaklee dan nak COD di kawasan Cyberjaya dan Puchong atau ygang berdekatan bolehlah Telefon/Whatapps/GTalk /E-mail saya. Untuk penghantaran melalui pos boleh email untuk bank details.

Saya juga selalu balik rumah ibu mertua di Bandar Baru Bangi. Boleh juga kalau nak COD kawasan berdekatan.

Anda berminat untuk mengikuti jejak langkah saya? Hanya hubungi saya & saya akan uruskan langkah pertama untuk anda menjadi seperti saya!

No comments: