Kenapa Saya Pilih Shaklee - CIK MIL MILA

Wednesday, October 9, 2013

Kenapa Saya Pilih Shaklee


Soalan yang sama yang selalu ditanya. Kenapa tidak produk-produk lain.

Ini jawapan saya. Baca betul-betul ya.

Sentiasa Berkesan - Kajian Unggul.

Satu Kajian unggul terhadap pengguna supplemen menunjukkan, mereka yang mengambil supplemen Shaklee dalam jangkamasa lama mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil vitamin jenama lain atau tidak mengambil sebarang vitamin



http://www.nutritionj.com/content/12/1/135/abstract
http://sph.berkeley.edu/


Kenapa saya masih melakukan perniagaan MLM Shaklee walaupun berjuta juta orang telah melakukannya di Malaysia?

Kerana rezeki itu aturan Allah dan seperti ikan di laut ianya bukan milik siapa-siapa dan takkan pernah habis dengan izinNya. Siapa yang berusaha pasti akan berjaya. Man jadda wa jadda.

The more the merrier isnt it? We don't call it competition, we call it cooperation.

I love Shaklee!

Tips eksklusif dari saya

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

No comments: