Performance Drink-Minuman Pilihan Ahli Sukan dan Angkasawan - CIK MIL MILA

Wednesday, October 16, 2013

Performance Drink-Minuman Pilihan Ahli Sukan dan Angkasawan

Dulu kalau mahu pulang ke kampung, perlu beli minuman tenaga seperti xxx, sekarang stand by Performance Drink sahaja. Minuman untuk atlet dan angkasawan!!




Apa yang saya pelajari dari kelas nutrisi, ada banyak jenis minuman elektrolit di pasaran. Pasti ramai yang tahu. Rasanya sedap dan berkarbonat pula. Walhal air tu cuma mengandungi gula dan garam sahaja. Berbanding Performance Drink ia mengandungi OptiCarb (sudah dipatenkan)

OptiCarb ini meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) san menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Keunikan Performance: Elektrolit + Mineral

Komponen Elektrolit Yang Penting

Na+ Sodium
Cl+ Chloride
Mg+ Magnesium
Ca2+ Kalsium
K+ Potasium


Jangan tak tahu minuman ini merupakan pilihan atlet olimpik juga!

Tips eksklusif dari saya

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

No comments: