Salam Aidil Adha 1434 - CIK MIL MILA

Wednesday, October 16, 2013

Salam Aidil Adha 1434

Balik kampung...ooooo balik kampung. Hati girang.

Seronoknya rasa hati nak balik kampung kan? Kali terakhir saya pulang ke kampung halaman saya adalah pada hari raya Aidilfitri yang lalu. Walaupun kedua ibu bapa saya sudah tiada, saya masih punya kakak, abang-abang, abang ipar, kakak ipar, adik-adik dan adik ipar. Macam ramai je kan? Saya punya 8 adik beradik dan saya adalah anak yang ke - 6!

Pulangnya ke kampung kali ini adalah untuk ibadah korban. Pertama kali menggunakan duit sendiri untuk ibadah ini. Sebelum ini semuanya ditaja oleh arwah emak dan arwah ayah mertua. Lain perasaannya.

Seperti biasa saya mengambil masa yang agak lama untuk mengemas baju. Itu kelemahan saya. 3-4 jam baru siap. Suami pula sibuk menguruskan 'bunting' di hadapan rumah saya. Hehe...seronok pula rasanya. Saya mahu semua orang tahu saya adalah Pengedar Shaklee di kawasan saya.

Saya adalah Pengedar Shaklee di Taman Amanputra, Puchong dan kawasan sekitarnya

Wahai jiran-jiran yang membaca blog saya ini, jom la singgah-singgah rumah saya untuk self collect vitamin anda. 

Dapatkan produk Shaklee dari saya dan tips eksklusif milik anda.

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

No comments: