Selamat Ulang Tahun Suamiku Sayang! - CIK MIL MILA

Saturday, October 5, 2013

Selamat Ulang Tahun Suamiku Sayang!

Entry ini lambat ditulis. Rentetan kesibukan kerja di pejabat dan juga kerja kerja bakal jutawan Shaklee. Muahahhaha. Bekerja dan ber’Shaklee. Bagaimana tamaknya saya kan?

Bak kata bijak pandai, hidup ini kita tidak akan boleh berehat. Kita akan berehat kita mati nanti. Meremang juga bulu roma bila sebut pasal mati. Sudah bersediakah?

Sejara jujur, memang belum bersedia, tapi saya sedang berusaha ke arah itu.

Ok, saya nak bercerita pasal birthday orang kesayangan saya, iaitu en suami.

Kami sambut lebih awal. Bukanlah sambut bagaimana, Cuma kami makan bersama, lebih istimewa dari biasa. Jom jom kita check kami makan apa…








Saya sangat menggalakkan sahabat para pembaca semua berkunjung ke restauran ini.

Islamic Steak House. 

Saya jatuh cinta dengan perkhidmatan mereka yang sangat mesra pelanggan. Belum pernah rasanya sebagai pengunjung kami disambut dengan salam dan berjabat tangan. Tapi di sini, Masha Allah…mereka akan memberi salam dan menyambut pelanggan dengan berjabat tangan. Oh.. pelayan lelaki hanya bersalaman dengan lelaki sahaja. Saya tidak perasan pula ada pelayan wanita di situ.

Bukan itu sahaja, pesanan kami diambil dengan tepat dan pantas. Sajiannya sampai dalam masa yang singkat. Presentasi makanan cantik dan menyelerakan. Rasanya juga enak dan cukup rasanya. Harganya, bagi saya lebih murah berbanding restaurant francais yang terkenal seperti TGI Fridays , Chillis dan San Francisco Pizza (hanya menyebut beberapa nama).

Alhamdulillah. 2hb Oktober, 2013, merupakan hari ulang tahun suami yang ke 33. Kami sebaya!!

Didoakan suami sihat dan bahagia bersama isteri terchenta, membesarkan anak-anak berpandukan syariat dan sunnatullah. Tahun ini kami menerima banyak ujian Allah, sebanyak mana ujian yang diterima, banyak lagi nikmat yang kami terima. Masha Allah. Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar.

Mahu vitamin Shaklee?

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com 





No comments: