Promosi Istimewa Bulan October 2013 - CIK MIL MILA

Wednesday, October 2, 2013

Promosi Istimewa Bulan October 2013



Saya mahu tepek besar-besar gambar promosi ini supaya semua orang boleh nampak dengan jelas. Hehe

Apa istimewanya Shaklee Collagen Powder berbanding kolagen lain yang terdapat di pasaran.

Untuk pengetahuan semua, Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
Ada banyak testimoni yang saya mahu tepek, tapi kejap kejap lagi yer.
Apa lagi, anda boleh dapatkan promosi ini dari saya. Beli 6  Free 1 satu. Julung-julung promosi ni. Boleh pakat-pakat dengan mak, mak mertua, mak cik-mak cik, kakak, adik, semua laa....kongsi beli. Berbaloi-baloi!!!
Tips eksklusif untuk pelanggan saya.
COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com 

No comments: