Ayat-ayat Cinta - CIK MIL MILA

Wednesday, October 1, 2014

Ayat-ayat Cinta

Saya ada seorang sahabat yang suka bagi ayat-ayat cinta. Hari-hari dia akan bagi kata-kata hikmah hingga kadangkala buat saya termenung dan berfikir. Betapa mempunyai seorang sahabat yang selalu mengingatkan kita kepada Allah adalah rezeki. Malah lebih penting sahabat itu tidak mempunyai kepentingan terhadap saya.

Lantaran itu mengingatkan saya kepada ayat-ayat cinta ini yang saya dengar dari seorang ustaz/ustazah. Lupa saya siapa.

"Berkasih sayanglah kerana Allah tanpa syarat"

Sumber: Google

Semoga saya dapat melatih diri untuk berkasih sayang kerana Allah tanpa kepentingan dan syarat tertentu.Aamiin.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: