Vitamin Migrain/Stress dan Sakit Kepala? - CIK MIL MILA

Thursday, August 13, 2015

Vitamin Migrain/Stress dan Sakit Kepala?

Fenomena sungguh bila scroll FB newsfeed. Nak muntah saya membacanya. Tolonglah update status yang menarik kawan-kawan. Letaklah gambar anda berhari raya ker, bercuti ker, gambar yang gembira ker. Tak sudi mata saya membaca status berbaur negatif. Bimbang memberi kesan kepada mood saya. Sejak akhir-akhir ini saya memang agak selektif. Saya pilih apa yang saya mahu tahu dan lihat sahaja.

Walaupun saya agak selektif, saya perlu berpijak di bumi yang nyata. Dulu saya hanya membaca dan simpan informasi dalam memori sahaja. Bila sesuai baru saya keluarkan maklumat tu. Tapi sekarang, bimbang sungguh dengan keadaan politik dan ekonomi negara. Memang dunia sudah uzur. Inilah akhir zaman. Fitnah berleluasa dan orang yang bodoh menjadi pemimpin. Terlalu ramai yang amal makruf tapi tidak sanggup nahi mungkar. Hanya memikirkan hablumminallah tetapi tidak hablumminannas, and the other way around. Malah mereka yang baik-baik dan berpengaruh serta diberi kepercayaan pun tidak berani bersuara.

Marilah kita membanyakkan doa semoga Allah menghapuskan pemimpin yang zalim dan digantikan dengan pemimpin yang benar-benar mengikut sunnah Rasulullah Muhammad SAW.

Saat-saat kemuncak rakyat dilanda kebimbangan ini, jangan lupa menjaga kesihatan. Bila jiwa tertekan selain banyakkan berdoa, ambillah juga supplemen untuk mengurangkan sakit kepala/migrain. Sekurang-kurangnya ia membuatkan kita tenang dan boleh membuat keputusan secara rasional. Orang yang tenang akan menang!

Vitamin apa yang sesuai untuk masalah migrain/stress dan pening kepala?

Vivix- mengimpak 4 mekanisma utama terus ke peringkat sel. Sel yang sihat, organ sihat, tubuh badan pun jadi sihat

B-Complex – menambah aliran darah ke otak, anti-stress, riboflavin menambah simpanan tenaga dalam sel otak.

Ostematrix – Transmisi impuls darah ke otak, kandungan mg yang rendah sering terdapat pada mereka yang ada migraine

Vita C –Membantu menghasilkan hormone adrenal anti-stress

Omega Guard – Menurunkan risiko spasm salur darah berkaitan dengan migraine

Energy Tea – Antioksidan dan mengurangkan stress

Herb-Lax – Menyelesaikan isu sembelit (sembelit membawa kepada stress)

CoQ Health – Green tea dalam CoQ bersifat menenangkan.

Jika anda semua mampu makan kesemua vitamin ini silakan, jika tidak saya boleh sarankan mengikut kemampuan dan budget anda! 
Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




No comments: