ESP Memutihkan Kulit Bayi - CIK MIL MILA

Tuesday, September 8, 2015

ESP Memutihkan Kulit Bayi

Sempena bulan promo ESP bulan ini, saya nak kongsi satu cerita. Bukan hendak melambung lambung diri di awangan, tapi cuma nak nyatakan nota syukur kepada Illahi. Alhamdulillah.

Ramai yang memuji kulit baby Sofea putih, gebu dan cantik.

ESP Shaklee, shaklee puchong, shaklee cyberjaya, shaklee putra perdana, shaklee amanputra
ESP Memutihkan Kulit Bayi


Saya juga mengakui yang sama. Alhamdulillah. Semuanya kerana izin Allah.

Sepanjang hamil, saya mengamalkan set hamil Shaklee. Selain dari itu, saya juga mengamalkan makanan sunnah seperti kurma, kismis, habbatus sauda, minya zaitun juga madu. Makanan yang saya pilih tentulah yang kaya dengan nutrisi dan berkhasiat walaupun selalu juga tersasar. Tersasar kerana mengikut nafsu. 

Saya yakin ESP sedikit sebanyak  memberi kesan kepada keputihan baby Sofea ini. Setiap hari saya mengambilnya. ESP  ni sebenarnya adalah protein. Sel badan manusia terbentuk dari protein. Pengambilan ESP yang konsisten membantu memastikan sel mendapat protein yang sempurna dan membantu melahirkan sel yang sihat. Apabila sel sihat, maka penyerapan vitamin dan galian adalah lebih optimum.

Apa beza protein Shaklee dengan protein yang melambak di pasaran. Apa yang boleh saya katakan, ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino yang tidak boleh dibuat oleh badan yang diperlukan oleh tubuh. Ianya adalah protien yang lengkap. Tidak menggunakan alkohol untuk proses pembersihan soya. Ia diproses dengan suhu yang sangat terjaga demi memastikan semua asid amino tidak rosak. ESP Shaklee ada protein terbaik di pasaran!
Tak percaya? Cuba dulu baru tahu, tapi ingat ye, vitamin ni bukan magik! Perlu amalkan secara konsisten. Doa dan tawakkal!
Dapatkan harga istimewa sempena promosi ESP bulan ini.
ESP, shaklee puchong, shaklee cyberjaya, shaklee putra perdana, shaklee amanputra
Beli 2 diskaun 5%
ESP, shaklee puchong, shaklee cyberjaya, shaklee putra perdana, shaklee amanputra
Beli 6 percuma 1
Beli 1 jimat
Beli 2 less 5% lebih jimat
Beli 6 PERCUMA 1- SANGAT MENJIMATKAN
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit    


No comments: