Sesak Nafas Pulih dengan Omega Guard - CIK MIL MILA

Tuesday, September 8, 2015

Sesak Nafas Pulih dengan Omega Guard

Sesak Nafas Pulih dengan Omega Guard

Sejak Jumaat lepas saya rasa tak berapa sihat. Mungkin dah lama sangat bertahan dengan keadaan cuaca yang tak menentu sekarang. Terutamanya jerebu. Kadang-kadang memang ada rasa tak selesa tapi tak layan pun. . Selalunya bila demam, saya cepat pulih. Kali ini pakej tak datang sekali. Mula-mula sakit kepala, lepas tu selesema, bila selesema makin teruk datang pula batuk dan bila batuk, sesak nafas pula.

Sesak nafas tu sebab saya makan jeruk yang dibawa oleh adik ipar saya dari Penang. Saya memang tak boleh makan jeruk sebenarnya. Tapi gatal juga nak makan. Terimalah akibatnya. Hehe.

Dulu-dulu memang saya ada sesak nafas sikit. Tak teruk dan datangnya bila saya batuk berkahak. Kali ini dia datang. Berbunyi juga nafas saya sejak hari Ahad. Walaupun sakit, saya malas nak fikir sangat. Kalau dilayankan sangat semakin kritikal nanti. Suami pun tahu, jadi dia ajak saya keluar bersiar-siar supaya berpeluh dan aktif. Apabila jerebu melanda, kami tak dapat melakukan aktiviti 'outdoor'. Jadi kami ke D'Pulze, shopping mall di Cyberjaya.

Jumaat petang tu kami sekeluarga sudah ke klinik. Macam biasa jumpa doktor dan dapat ubat, tapi ubat tu saya tak makan pun. Khuatir kerana saya breasfeed baby Sofea. Hanya cuba 'natural remedies'. Saya buat air madu suam bersama lemon dan kadangkala bersama limau nipis untuk rasa yang lebih keras. Ia melegakan juga cuma mengambil masa.

Untuk kelegaan segera, saya mengambil Omega Guard selepas makan tengahari. Minum air suam sebanyak mungkin. Nafas sudah kurang bunyinya, tapi saya muntah-muntah. Lendir-lendir dan kahak banyak yang keluar. Lepas tu rasa lega sangat.


[OMEGA GUARD dan ASMA]

 

Kajian menunjukkan mereka yang menghidap penyakit berkaitan inflamasi/radang seperti asma mempunyai kandungan Omega-3 yang rendah.

Pengambilan Omega-3 dari minyak ikan terbaik seperti Omega Guard membantu meredakan inflamasi/radang.

OmegaGuard™

 
omega guard, shaklee puchong, shaklee cyberjaya, shaklee putra perdana,shaklee amanputra
Sesak Nafas Pulih dengan Omega Guard

 

Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi

OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.

Minyak Ikan

OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.

Gred Farmaseutikal yang Tulen

OmegaGuardTM dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.

Dapatkannya sekarang ! 
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit    

No comments: