Vitamin C 500mg Murah? - CIK MIL MILA

Monday, November 2, 2015

Vitamin C 500mg Murah?

Vitamin C 500mg Murah?

Seronok sangat bulan ni promosi SR Vita-C yang sangat laku keras tu. Ya Allah, mana tak laku kalau kesannnya sangat menakjubkan. Bayangkanlah hampir setiap set vitamin Shaklee mesti ada SR Vita-C ni. Cepat ambil peluang ni sebab harganya sangat murah.

shaklee cyberjaya, shaklee Putra Perdana, shaklee amanputra, shaklee puchong,
Vitamin C 500mg Murah?

Kalau ada sesiapa yang pernah makan SR Vita-C ni mesti tak sanggup nak tinggal makan walaupun sehari. Betul tak? Saya nampak ramai yang mengangguk tu. 

Kenapa mesti makan vitamin C ni? Kenapa vitamin C ni ramai yang ambil? Nak tahu kenapa? Ni sebab musababnya.


Vitamin C dikenali sebagai the 'do-everything' nutrien, merupakan antioksidan yang sangat baik yang mempunyai pelbagai fungsi di dalam tubuh manusia. Badan kita memerlukan vitamin C untuk menyokong kesihatan kulit, kolagen, tulang, gigi, gusi, otot, tulang rawan, kulit dan saluran darah. Selain daripada itu, vitamin C juga boleh membantu melindungi sel-sel terhadap kerosakan yang disebabkan oleh pencemaran alam sekitar, tekanan, asap dan tabiat makan yang buruk.

Tubuh kita tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C, dan oleh kerana ia hilang semasa beraktiviti setiap hari, ia memerlukan pengisian semula yang berterusan. Walau bagaimanapun, pelbagai jenis buah-buahan sitrus yang kita makan sehari-hari sebenarnya membekalkan hanya sedikit vitamin C. Buah oren sederhana misalnya, hanya mengandungi 66mg vitamin C, separuh grapefruit (limau gedang) mengandungi hanya kira-kira 37mg

Dalam banyak-banyak vitamin C di pasaran, mengapa kita perlu memilih Shaklee?

  • Semua sumber semulajadi, potensi tinggi 500mg vitamin C. Shaklee menggunakan vitamin C yang diperolehi daripada kanji jagung (semula jadi-sumber vitamin C) untuk menyediakan sebahagian besar tuntutan label vitamin C. Vitamin C yang dihasilkan dengan cara ini adalah sama  dengan molekul yang berlaku dalam buah-buahan sitrus.
  • Sistem pelepasan masa vitamin C ke dalam badan kita selama 5 jam, memastikan tubuh kita mendapat vitamin C apabila badan kita memerlukannya. Ianya setaraf dengan memakan 1.5 biji oren, setiap jam, selama 5 jam.
  • Shaklee meniru 'Mother Nature' dengan menambah kepada  tablet bahan-bahan semulajadi lain yang mengandungi vitamin C dan sebatian yang berkait rapat dengan vitamin. Ianya diperkaya dengan120mg Citrus Bioflavonoids Complex. Fungsi bioflavonoid ialah untuk meningkatkan penyerapan vitamin C dan memanjangkan keberkesanannya. 

Kenapa pula kena beli pada bulan November 2016 ni?


Sebab harga yang sangat MURAH!!!

Dapatkan harga promosi Vitamin C 500mg. Beli 6 percuma 1 

@ beli twin pack dengan harga 5% diskaun.


 Jangan tangguh-tangguh tau. Dapatkan sekarang juga. Sebotol mengandungi 180 biji dan boleh tahan sehingga 6 bulan. Murah!!! Sangat-sangat berbaloi dengan harganya. Cepat buat pesanan.

Hubungi saya pada nombor yang tertera di bawah. 


Whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit    

No comments: