Cegah/Rawat Sakit Sendi - CIK MIL MILA

Friday, April 22, 2016

Cegah/Rawat Sakit Sendi

Cegah/Rawat Sakit Sendi

3 vitamin serangkai ini sangat popular kerana sangat berkesan merawat sakit sendi. Raaaamai sangat antara warga emas yang mengalami sakit sendi. Sangat sakit terutamanya ketika hendak solat.


shaklee cyberjaya, shaklee puchong, pengedar shaklee taman amanputra puchong, shaklee Putra Perdana, omega guard, ostematrix, ajht, advance joint health, sakit sendi,
Cegah/Rawat Sakit Sendi

AJHT 

Memang diakui oleh penggunanya sangat berkesan bagi mengurangkan masalah sakit-sakit sendi. Kandungan glukosakamina didalam AJHT akan membantu memberikan keselesaan kusyen sendi dan tulang rawan yang sihat.

Ostematrix 


Mengandungi Vitamin D, Kalsium, Magnesium, Zink dan mineral lain untuk kesihatan tulang dan mengelakkan osteoporosis. Untuk tidur yang lebih lena dan melawaskan pembuangan. Anda akan rasa sakit sengal sengal akan berkurangan dengan kadar segera.


Omega Guard  


Kaya dengan omega-3, EPA, DHA, ALA dan diperbuat dari minyak ikan laut dalam yang melalui 3 saringan penulenan. Bukan sahaja baik untuk sel-sel otak berhubung ia juga sangat berkesan sebagai anti keradangan sendi. Membantu juga dalam pengurangan paras koleterol dalam darah dan mengurangkan selera makan.

Cegah dari awal. Yang muda pun tak lari dari masalah ini terutamanya yang aktif bersukan dan pernah mengalami kemalangan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
COD sekitar Cyberjaya, Puchong dan kawasan sekitarnya.
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian ISTIMEWA untuk anda!

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit  

No comments: