Vitamin C Murah - CIK MIL MILA

Saturday, April 23, 2016

Vitamin C Murah

Vitamin C Murah

Aduhai... taip berjela-jela tiba-tiba semuanya hilang sekelip mata. Bukan rezeki saya nak berkongsi ayat yang panjang itu.

Tak mengapa. Kali ini saya taip pendek je. Antara respon penggemar vitamin C Shaklee. Vitamin C ni antara vitamin kegemaran saya dan suami. Vitamin cinta gitu. Hehe.

Apa bestnya vitamin Shaklee berbanding vitamin C jenama lain?

Mengandungi hanya 100% bahan semulajadi

Diekstrak daripada kanji jagung ("sumber semulajadi vitamin C"). Ia dihasilkan menyerupai molekul yang sama dalam buah sitrus. Mengandungi 120mg bioflavonoids. Bioflavonoids-meningkatkan lagi fungsi vitamin C, mencegah pengoksidaan vitamin C dalam badan dan mengawal paras kolesterol sihat

Bersifat Sustained Release


Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren termasuk kulitnya dan ianya dibebaskan setiap jam sebanyak 1.5 hidangan. Dengan mengambil vitamin C Shaklee, vitamin C mampu kekal di dalam plasma darah kita berterusan. Bahasa mudahnya, vitamin C dilepaskan secara perlahan-lahan di dalam tubuh. Ini sangat penting kerana vitamin C larut air, dan mudah rosak. Jika kita mengambil vitamin C yang tidak bersifat sustained release, ia akan larut dalam darah dan terus dibuang melalui air kencing. Ia perlu ditop up secara manual untuk mengekalkannya di dalam darah. Mudahnya kalau ambil yang sustained release. Tak payah 'top up' banyak kaliKalau beli bulan ni dapat harga istimewa . Beli twin pack dapat diskaun 5%. Atau beli 7 pada harga 6 botol sahaja. Best ke best ?

Apa kata mereka yang pernah makan vitamin C Shaklee?

Sustained Release Vita C 500mg, shaklee cyberjaya, shaklee puchong, pengedar shaklee taman amanputra puchong, shaklee Putra Perdana, testimoni vitamin C
Vitamin C Murah

No comments: